- pracovníci s mládežou v neziskových organizáciách
Euroguidance Stuiedagen
V spolupráci s centrom Euroguidance v Belgicku sme na pôde univerzity v Antverpách v rámci študentských dní zdieľali naše skúsenosti so študentami a ich vyučujúcimi o tom, ako využívať neformálne vzdelávacie techniky vo výuke generácie súčasnej mládeže. Zároveň sme na ministerstve školstva flámskeho regiónu predstavili koncept programu Životológia a ozrejmili techniky a postupy, ktorými je možné dopĺňať školský systém v krajine. Na strednej škole Onze Lieve Vrouw Van Lourdes College sme preberali využitie programu lokálnymi expertmi v prostredí strednej školy a cieľovej skupiny teenagerov.
rbtrbt
09 - Novotová, N.: Žijeme v storočí s najvyšším počtom detských samovrážd
9. Novotová, N.: Žijeme v storočí s najvyšším počtom detských samovrážd. 2020. Podcast k predmetu Online žurnalistika. Univerzita Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, katedra masmediálnej komunikácie – seminárna práca, 5. ročník
08 - Holúbeková,H.: Projekt Životológia
8. Holúbeková,H.: Projekt Životológia. In. Sociálna prevencia. 2017- ročník 12 - č.2, ISSN 1336-9679, s.34
07 - Nožička, J.: Vplyv moderných technológií na vývin mladistvých
7. Nožička, J.: Vplyv moderných technológií na vývin mladistvých. 2019. Nové Zámky. Vysoká škola zdravotníctva a sociálnej práce sv.Alžbety, vysunuté pracovisko: Inštitút zdravotníctva a sociálnej práce sv. Ladislava, fakulta zdravotníctva a sociálnej práce, odbor Sociálna práca. 74 s. – diplomová práca, 5. ročník
06 - Románová,M.: Semestrálny projekt B
6. Románová,M.: Semestrálny projekt B. 2017. Trnava. Trnavská univerzita, pedagogická falkulta – seminárna práca, 5.ročník
05 - Bukovčák,L.: Canvas model podnikateľského zámeru startupovského charakteru Životológia
5. Bukovčák,L.: Canvas model podnikateľského zámeru startupovského charakteru Životológia. 2016. Bratislava. Ekonomická univerzita, Fakulta podnikového manažmentu, katedra manažmentu- seminárna práca zo strategického manažmentu, 4.ročník
04 - Holúbeková,H.: Životológia ako jeden z neformálnych nástrojov podpory talentov na stredných školách
4. Holúbeková,H.: Životológia ako jeden z neformálnych nástrojov podpory talentov na stredných školách. 2016. ročník 5. číslo 10, vyd. Slovenská asociácia pre medzinárodnú spoluprácu,Euroguidance centrum. ISSN: 1338-8231, s.44 - http://web.saaic.sk/nrcg_new/kpj/index.html
03 - Smolíková,I.: Ivka rozhovor
3. Smolíková,I.: Ivka rozhovor. 2020. Nitra. Súkromné konzervatórium v Nitre. predmet Moderovanie – predmetová práca, 5. ročník
02 - Walther, D.: Realizácia inovatívneho vzdelávacieho programu Životológia v našej škole
2. Walther, D.: Realizácia inovatívneho vzdelávacieho programu Životológia v našej škole. 2018. Bratislava. Centrum ďalšieho vzdelávania Univerzity Komenského. 52 s. – záverečná práca. Funkčné vzdelávanie pedagógov
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.